СУЧАСНИЙ ЗАВОД
З ВИРОБНИЦТВА ГНУЧКОГО ПАКОВАННЯ
Київська область, с. Рославичі,
вул. Нова б. 2

Досконалі технології для ваших ідей

Бізнес-асистент директора

ТОВ «ТИПОГРАФІЯ «ПАРУС» успішно працює на ринку гнучких пакувальних матеріалів, нарощуємо виробничі потужності, покращуємо якість продукції. Європейське обладнання, організація внутрішньовиробничої логістики відповідно до найкращих світових практик, повний цикл виробництва поліетиленової упаковки: від екструзії до готового пакувального матеріалу - така структура дозволяє нам створювати продукти з характеристиками, максимально відповідають вимогам наших Клієнтів і випускати на ринок нові інноваційні продукти.

Ми ростемо і розвиваємося, тому вирішили найняти людину, яка буде допомагати директору вибудовувати системну роботи в компанії і виходити з операційки.

Прийом резюме на вакансію відкритий до 01.07.2021 року

Якщо у тебе є необхідний нам досвід, ти системний і структурний, готовий розвиватися і навчатися – впевнені тобі буде цікаво працювати у нас!

Одразу попереджаємо, робота буде складною і в той же час цікавою.

Працюючи з нами, Ви отримаєте:

  • Роботу в стабільній компанії
  • Конкурентний рівень заробітної плати
  • Плата за навчання
  • Доплата за стаж роботи в компанії
  • Оплата заходів з приводу свят
  • Оплата понаднормових
  • Виплата бонусу в кінці року
  • Офіційне працевлаштування
  • Медогляд за рахунок компанії
  • Доставка з \ на роботу г. Киев (м.Теремкі, тривалість поїздки до підприємства 20 хвилин), м Васильків, с. Зелений Бір, с. Рославичі, с. Гвоздів

Якого співробітника ми хочемо бачити в своїй команді:

  • Освіта: вища – психологія, управління персоналом, економіка, юриспруденція – бажано
  • Досвід роботи: бізнес-асистентом, секретарем, фахівцем відділу персоналу, юристом, архіваріусом – від 3-х років
  • Водійське посвідчення: категорії “В”, особистий автомобіль – бажано

Компетенції та навички:

обов’язкові:

  • Уміння працювати в Word, Excel, Trello, CRM
  • Знання системи найму
  • Новички управління колективом
  • Навички побудови бізнес-процесів і впровадження регламентів

бажані:

  • Уміння працювати в ERP
  • Навик створення навчальних он-лайн матеріалів

Особисті характеристики:

  • Зацікавленість – прагнути розібратися в деталях кожної поставленої задачі, зрозуміти сенс завдання, довести завдання до результату
  • Персональна відповідальність – не перекладає провину і відповідальність на інших
  • Високий рівень внутрішньої мотивації – володіє достатньою мотивацією, щоб справлятися з труднощами і показувати хороший результат, незважаючи на перешкоди
  • Грамотність – пише і говорить без помилок
  • Проактивність – демонструє готовність приймати рішення, проявляє ініціативу і стимулює починання; діє самостійно без підказок і спонукань ззовні; справляється з проблемами при максимальному керівництві; пропонує нові проекти з розробленим планом, бере відповідальність за їх реалізацію
  • Готовність працювати на результат – мислить, діє і оцінює роботу з точки зору результату, а не процесу; вміє ставити цілі і розуміє яким буде їх результат; готовий докладати додаткових зусиль, залучати додаткові ресурси (можливості) для досягнення результату
  • Самостійність – вміння самостійно знаходити відповіді на питання, працювати з інформацією (отримувати інформацію, структурувати і підносити в зрозумілому вигляді)
  • Комунікабельність – здатність донести інформацію до іншої людини, спокійно вислухати і відповісти коректно на всі питання

Умови роботи:

  • Рамки компенсаційного пакета: Оплата за навчання, доплата за стаж роботи, оплата заходів з приводу свят, оплата понаднормових, виплата бонусу в кінці року
  • Ставка: обмовляється під час співбесіди
  • Бонус: премія за індивідуальною домовленістю з директором
  • KPI: обговорюється під час співбесіди з директором
  • Умови випробувального терміну:
  • Тривалість: 1 місяць
  • Знижена ставка на час випробувального терміну
  • Можливість дострокового припинення випробувального терміну за рішенням директора
  • Безпосередній керівник: директор
  • Відділи в зоні відповідальності: –
  • Робота: в офісі \ можливо 2 рази в тиждень віддалена робота
  • Зайнятість: повна
  • Графік роботи: з 8:00 до 17:00, якщо є особистий автомобіль – 9:00 до 18:00
  • Відпустка: 2 рази на рік, 24 календарних дня
  • Оформлення відповідно до КЗпП

У Ваші обов’язки буде входити (ключові обов’язки):

  • Ведення завдань в Трелло
  • Розробка і впровадження карт бізнес-процесів
  • Створення системи найму
  • Створення регулярного щотижневого і щоденного планування
  • Створення системи контролю якості
  • Фіксування порушень персоналу в таблицю
  • Набивання текстом голосових завдань
  • Створення навчального матеріалу (спільно з кадровою службою)
  • Формування порядку денного і формування завдань для проведення брифінгів та нарад
  • Контроль заповнення звітності за завданнями, повідомлення директора про результати виконання завдань

Ми не хочемо бачити в своїй команді:

  • ледаря
  • того, хто бреше за спиною
  • того, хто працює “з під палки”
  • такого, який любить перекладати відповідальність і обов’язки на інших
  • того, хто не може працювати в команді

Останні рядки нема про Вас, і Ви готові знайти цікаву роботу?

Тоді напишіть, чому на цю посаду ми повинні взяти саме Вас, і почніть зі слів «Я хочу стати співробітником компанії, тому що …» і розкажіть чому, і ми зв’яжемося з Вами.

Бажаємо успіхів!

Надіслати анкету