Сьогодні PepsiCo оголосила, що до 2030 року планує використовувати 100% перероблений або поновлюваний пластик у всіх своїх упаковках crisp, що буде поширюватися на такі бренди, як Walkers, Doritos і Lay’s.
Оголошення послідувало за впровадженням Стратегії сталого розвитку компанії PepsiCo positive. Для своєї лінійки чіпсів мета буде включати відмову від первинних пластмас на основі копалин, які, за твердженням компанії, можуть знизити викиди парникових газів (ПГ), пов’язаних з упаковкою в плівку, до 40% на тонну пакувального матеріалу.
PepsiCo заявляє, що почне впровадження нової упаковки для європейських ринків в 2022 році. Першим кроком буде включення відновлюваного пластику в асортимент Lay’s у Франції, в той час як деякі пакети бренду Walkers будуть тестувати перероблений контент у Великобританії.