Упаковка для морозива має особливий сенс і значення, так як вона не тільки зберігає його якість, товарний вигляд, полегшує транспортування, але і сприяє збільшенню обсягів продажів.
Упаковка для морозива повинна бути яскравою і барвистою, щоб сприяти його як найшвидшому продажу, передавати споживачеві інформацію про його зміст (молочне, вершкове, пломбір, фруктове і ін.), терміні реалізації, вага, виробника тощо.
Найбільш широко застосовуються в упаковці морозива ламіновані матеріали із заданим регульованим комплексом властивостей, досить високим рівнем оптичних і фізико-механічних характеристик, відмінною зварюваністю, морозостійкістю.
Фольга, що входить до складу в комбінованій упаковки, забезпечує її бар’єрні властивості, тобто непроникність упаковки до впливу зовнішнього середовища.